Vstupní stránka webu – vaše výkladní skříň

Pokud chceme vytvořit kvalitní web, měli bychom si ujasnit, co je naším cílem. Nebudu vyjmenovávat různé typy a účely webů, nás teď zajímá web, který si vytváříme jako podnikatel, který chce nabízet a úspěšně prodávat svoje zboží nebo služby. Takže cílem je, abychom získali více zákazníků a více prodávali. A tomu je potřeba přizpůsobit naše webové stránky.
Nestačí dosáhnout vysoké návštěvnosti, cílem jsou Konverze, tedy návštěvníci proměněné v zákazníky.

Je potřeba zapojit kreativitu.

Hledat způsoby, jak zdůvodnit návštěvníkovi, že jsme nejlepší.

K tomu, aby zákazník připustil, že naše nabídka stojí za to, musíme naši firmu viditelně odlišit. Pro zákazníka musí mít naše odlišnost hodnotu, kterou si uvědomí. A tato odlišnost musí být taková, aby ho přiměla uznat, že chce zrovna naše zboží a naše služby.

Důležitým krokem je vymezení skupiny lidí, keré chceme oslovit a kteří budou nakupovat naše zboží/služby. S tímto jasným předpokladem se potom lépe tvoří texty, které mají návštěvníka přimět k akci. Počítáme s tím, že návštěvník není na webu omylem, takže tak i k tomu přistupujeme. Texty nejsou obecné, ale nabízejí konkrétní hodnoty.

Vstupní stránka webu – domovská stránka – home page – je stránka, která je často první stránkou, kterou návštěvník vidí. Měli bychom udělat všechno proto, abychom návštěvníka zaujali a on měl potřebu naše stránky procházet a ne je hned opustit.
Důležitý prvek na úvodní straně webu je nadpis, titulek, popis webu – mělo by být jasné, pro koho je web určený, co tam lze najít — zaujmout skupinu návštěvníků, pro které je určen, aby hned neodešli.

Pokud chceme, aby se nám zákazníci vraceli a my na ně mohli působit i jinou cestou než webovými stránkami – tedy např.e-maily s aktuální nabídkou, novinkami a podobně, je důležité sbírat tyto e-mailové kontakty.

Formulář pro sběr kontaktů by měl být umístěn hned na vstupní stránce webu.
Uvedený zajímavým textem, vyjímečnou nabídkou za to, že návštěvník vloží svou e-mailovou adresu.
Je potřeba mu nabídnout něco, co bude chtít – informace o akcích, ale třeba i e-book, zajímavý pdf dokument, přístup na zajímavé video….

Ať už to bude váš čas, který strávíte přemýšlením, co by mělo být ve vaší „výkladní skříni“ anebo peníze, které zaplatíte odborníkovi, který vám tuto výkladní skříň vytvoří, promyslí s vámi klíčová slova a podle nich vymyslí texty, zajistí vám vhodné odkazy na váš web, to všechno se vám vrátí v podobě zákazníků a vašeho úspěšného podnikání.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *