PPC reklama

PPC reklama je velmi efektivní řešení propagace na internetu.
Zkratka PPC znamená „pay per click“ , tedy „platba za kliknutí“. Inzerent neplatí za umístění reklamy, ale platí reklamnímu systému až tehdy, když na reklamu někdo klikne a navštíví tedy díky ní jeho webové stránky.
Tento způsob platby za reklamu má velkou výhodu: víte, co za své peníze dostanete. Pokud vám reklama přivede návštěvníky, zaplatíte za každého z nich předem známou částku. Pokud vám žádné návštěvníky nepřivede, neplatíte nic.

Jaké další výhody přináší PPC reklama?

  • přesný zásah vaší cílové skupiny – přesné cílení
  • rychlý účinek kampaně – výsledky vidíte ihned – rychlý vliv na aktuální návštěvnost
  • dobrá měřitelnost efektů kampaně
  • možnost flexibilně reagovat na změny
  • nízká cena oproti jiným médiím
  • PPC kampaně dobrým zdrojem, jak získávat nové zákazníky, zvyšovat prodejnost produktů nebo efektivně rozšiřovat povědomí o značce.
  • Zvyšujete návštěvnost a podporujete prodeje produktů či služeb.
  • Své výdaje máte pod kontrolou a plně ve svých rukou.
  • Platíte pouze za reálného návštěvníka vašeho webu či e-shopu.
  • Sami si určujete, kolik chcete za nového zákazníka zaplatit.

Zodpovědná správa a optimalizace PPC kampaní ovlivňuje jejich výkon a návratnost investic.

Využijte PPC reklamu ve vašem marketingu a svěřte nám správu PPC kampaní !
Provedeme analýzu trhu, konkurence a klíčových slov, navrhneme strategii a vytvoříme efektivní reklamní sdělení. Společnými silami stanovíme jasné cíle a metriky, podle kterých budeme hodnotit úspěšnost PPC reklamy.
Součástí profesionální správy PPC kampaní je také jejich průběžná optimalizace na základě generovaných výsledků.
Reklama v PPC systémech Google AdWords a Sklik vám díky své flexibilitě a relativně nízké ceně pomůže efektivně získat relevantní návštěvnost a splnit vaše cíle, ať už jde o prodejní výkon nebo posílení značky.

Kontaktujte nás a získejte další informace !