Internetový marketing

Dnes asi každý ví, že je samozřejmostí využívat internet pro své podnikání. Mít vlastní webové stránky nebo investovat do reklamy na internetu jsou všeobecně známé marketingové strategie.
Internet nabízí opravdu spoustu možností, jak prezentovat svou firmu, své služby, své zboží.
Živnostníci a malé firmy možná nemají dost financí na nějakou velkou reklamní kampaň. Ale i nevelká investice do reklamy se vrátí ve formě nových zákazníků a prodaného zboží. Většinou největší investicí je váš čas.

A když svůj čas nebudete ztrácet tím, že se sami budete snažit naučit a pochopit všechny tyto techniky, ale přijmete pomoc odborníka, pak vaše prezentace na internetu bude efektivní a bude mít výsledky.

Nabídneme vám způsoby prezentace na internetu a postaráme se o vše, co k jejich realizaci bude potřeba, tak aby to pro vás bylo efektivní a výhodné.

  • Vytvoříme nové webové stránky nebo zmodernizujeme vaše stávající, podrobnosti jsou zde.
  • Budeme se věnovat optimalizaci webových stránek pro vyhledávače (SEO). Opravdu se vyplatí to dělat. Existuje na to spousta technik, můžete si o nich něco přečíst v nabídce služeb SEO.
  • Vybereme z dalších marketingových aktivit ty, které vám budou vyhovovat.
    • Linkbuilding neboli tvorba zpětných odkazů
    • Psaní „správných“ textů na váš web, říká se tomu copywriting
    • PPC reklama sice potřebuje vložit nějaké investice, ale při správném vedení reklamních kampaní vás zaujme svou efektivitou
    • Sociální sítě, především Facebook, se dají skvěle využít v některých oblastech podnikání
    • Jsou i další způsoby internetového marketingu, třeba si můžete založit eshop nebo psát blog.
    • Vždy ale budeme sledovat statistiky přístupů na vaše webové stránky aplikací Google Analytics, protože jen tak se dozvíme, jaký efekt má naše snažení

Marketingové aktivity jsou většinou dlouhodobé záležitosti, kdy se určitá aktivita naplánuje, vytvoří, pak se sleduje její fungování a dále se optimalizuje. V různém období firma má různé potřeby a různé možnosti. Proto je vhodné, aby naše spolupráce měla dlouhodobý charakter a směřovala ke společnému cíli.

Chcete více informací? Kontaktujte nás !