Dobré reference jsou nejlepší reklama

Chcete koupit nový vysavač ? Hledáte na internetu reference zákazníků na různých e-shopech.

Vybíráte např.stavební firmu? Podle referencí na webových stránkách firmy nebo někde v diskusích na Facebooku si děláte názor, která firma by mohla být nejlepší.

A podobně, když jste kosmetička, masér, podlahář, truhlář, webdesigner – tak dobré reference vašich spokojených zákazníků vám mohou přitáhnout další zákazníky.

Dobré reference jsou důkazem, že vaše zboží/služby jsou kvalitní.

Mají při rozhodování zákazníka možná větší váhu než obecné fráze na vaší home page. Proto je vhodné, aby reference byly součástí vašeho webu, třeba jako samostatná stránka.

Takovou stránku s referencemi jsme vytvořili na webu kosmetičky Lídy Dudkové www.kosmetikald.cz, nahlédněte. Svou práci dělá výborně už dlouho, takže se má čím pochlubit.

Jak získávat reference? Požádáte své spokojené zákazníky o jejich názor na vaši firmu, zároveň i o svolení zveřejnit názor na webových stránkách s uvedením jejich jména. Dá se očekávat, že sběr referencí bude trvat nějakou dobu, ale určitě se vyplatí.

Další podrobné informace jak získávat a jak umístit reference na vaše webové stránky najdete např. v článku Marketing blogu Clipsan.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *